Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Ο Μιχάλης Κουρμαδιάς παίρνει συνέντευξη από τον μπαμπά του.


Μ.   Πόσων  χρονών  είσαι  και  με  τι  ασχολείσαι;
Κ.Γ.  Εγώ  είμαι  42 χρονών  και  ασχολούμαι  με  την  γεωργία.
  
Μ.  Έχεις  γεννηθεί  εδώ  η  έχεις  έρθει  από  κάποιο  άλλο  μέρος;
Κ.Γ  Γεννήθηκα   στην  Ρόδο  και  μένω  ακόμα εδώ.

Μ. Πώς  σου  φαίνεται  η ζωή  στην  πόλη; Τι  σου  αρέσει και  τι δε  σου  αρέσει;
Κ.Γ  Η ζωή  στην  πόλη  είναι  πολύ  ωραία  διότι  υπάρχουν   πολλά  πράγματα  που  μου  αρέσουν.

Μ.  Με τι  ασχολούνται  οι  άνθρωποι  στο  χωριό. Ποια  είναι  τα  κυριότερα  επαγγέλματα  των  κατοίκων;
Κ.Γ  Οι  άνθρωποι  ασχολούνται  με  την  κτηνοτροφία  και  το  κυριότερο επάγγελμα είναι  οι  εργασίες  στα  χωράφια.

Μ. Είσαι  ικανοποιημένος  με  τη  ζωή  σου  εδώ; Υπάρχουν  πράγματα  που  σου  λείπουν;
Κ.Γ Είμαι  ικανοποιημένος   με  πολλά πράγματα. Θα  μου  άρεσε  να  βρω κάποια  πράγματα που  δεν  βρίσκω εδώ  για  το  χωράφι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου