Σάββατο 27 Απριλίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΝΙΚΟΛΕΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΤΗΣ



- Τι κάνατε στην καθημερινή σας ζωή όταν ήσασταν μικρή και όταν μεγαλώσατε;
- Όταν ήμουν μικρή πήγαινα σχολείο. Όταν το τελείωσα βοηθούσα την μητέρα μου και τον πατέρα μου στο σπίτι και στο χωράφι.
- Τι συνήθειες είχαν οι άνθρωποι στο χωριό;
- Κυρίως ασχολιόντουσαν με τα γεωργικά.
- Πώς περνούσατε τον ελεύθερο χρόνο σας;
- Εδώ, στο χωριό κεντούσαμε και το βράδυ φτιάχναμε το φαγητό μας για την άλλη μέρα.
- Τι σας αρέσει στο χωριό και τι όχι;
- Τα γλένια, οι γάμοι και τα έθιμα του χωριού μας, μου αρέσουν πολύ. Βέβαια δεν υπάρχει κάτι που δεν μου αρέσει.
- Θα θέλατε να αλλάξετε κάτι στο χωριό?
- Δεν θα ήθελα να αλλάξω κάτι.
- Τι θυμάστε από παλιά και τί έχει αλλάξει σήμερα;
- Από παλιά θυμάμαι τις καλές στιγμές και τις κακές στιγμές. Επίσης έχουν αλλάξει πολλά. Όταν ήμουν μικρή δεν είχαμε μέσα συγκοινωνίας ούτε πολλά σχολεία. Τώρα έχει περισσότερες ανέσεις απ’ ότι παλιότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου